The smart Trick of ماگ حرارتی That Nobody is Discussing

Wiki Article

امروزه ماگ های تبلیغاتی بیش از سایر محصولات برای کسب و کار های نوظهور سودآور می باشند.

تراول ماگ یا ماگ مسافرتی یک ماگ بسیار کاربردی برای افرادی است که بیشتر در حال طبیعت گردی و مسافرت هستند این ماگ ها دارای درب های ویژه ای هستند که از سرد شدن نوشیدنی جلوگیری می کند.

مدل ماگ ماگ حرارتی ساده, ماگ حرارتی دسته قلبی, ماگ حرارتی قلبی, ماگ حرارتی اکلیلی, ماگ حرارتی دسته قلبی اکلیلی, فنجان حرارتی

راهنمای جامع ماگ حرارتی: ماگ حرارتی، لیوان جادویی یا لیوان سرامیکی که با تغییر دما رنگ آن عوض می شود، یکی از محبوب ترین هدیه ها و لوازم جانبی نوشیدنی در سال های اخیر بوده است.

سلام .‌ بخ جهت اینکه عکس با طول و عرض لیوان منطبق در بیاد

سفارشی: با طرح وعکس دلخواه شما، هدیه ای منحصر به فرد و خاص

همچنین برای آشنایی بیشتر با نحوه کارکرد این ماگ ها می توانید ویدیوی کارکرد ماگ حرارتی را مشاهده نمایید.

در گذشته در مناطق سردسیر شمال اروپا از چوب جنگل های انبوه لوازم چوبی از جمله فنجان چوبی ساخته می شد. امروزه کوکسا (لیوان چوبی) از چوب طبیعی درختانی چون راش، توس و .

علاوه بر خرید اینترنتیِ انواع ماگ های فانتزی و خاص در این صفحه، برای خرید حضوری نیز می توانید  به شعبه مرکزی فروشگاه آرتنیا واقع در شهر یزد مراجعه نمایید.

در این پست چند مدل بهترین ماگ حرارتی و جادویی را برایتان آورده‌ایم تا خریدی مطمئن و لذت بخش را با ما تجربه کنید.

اندازه: طرح خود را به اندازه مناسب برای چاپ روی ماگ طراحی کنید

برخی از ماگ های سرامیکی با تصویر سازی سه بعدی از حیوانات یا شخصیت های کارتونی و بصورت خلاقانه ای ساخته شده اند که افراد می توانند مطابق با سلیقه و علایق خود طرح موردنظر خود را انتخاب کنند و از نوشیدن در آن لذت ??????? ????? ببرند.

ماگ حرارتی عاشقانه، همان ماگ جادویی میباشد که طرح‌های عاشقانه و نوشته‌های احساساتی خاصی را دارد. ماگ حرارتی عاشقانه میتواند هدیه مناسبی برای ابراز علاقه و دوست داشتن شما برای پارتنر، دوستان و خانواده‌تان باشد.

ماگ پیرکس یک ماگ آشپزخانه ای است که از جنس شیشه و مقاوم در برابر حرارت و تقریبا شکستگی می باشد.

Report this wiki page